Daugelis kūrėjų susiduria su iššūkiais: kaip realizuoti savo kūrybą? Ką daryti, kad ji neštų pelną? Visi svajojame užsidirbti iš mylimos veiklos, tačiau paradoksalu tai, kad ne kiekvienam užtenka drąsos ir pasitikėjimo parduoti tai, ką sukūrė, ir galų gale, iš to pragyventi.
Pirmą kartą pabandžius, dažnas nusivilia ir nuleidžia rankas, nes per pirmuosius mėnesius atrodo, kad niekas nesidomi jų kūriniais. Perskaitę šią knygą, suprasite, kad problema slypi ne jumyse, o aiškaus plano neturėjime.…
Labai rekomenduoju. Ačiū autorei už puikią motyvuojančią, aiškiai išdėstytą knygą.
Labai rekomenduoju. Ačiū autorei už puikią motyvuojančią, aiškiai išdėstytą knygą.
Aprašymas
Daugelis kūrėjų susiduria su iššūkiais: kaip realizuoti savo kūrybą? Ką daryti, kad ji neštų pelną? Visi svajojame užsidirbti iš mylimos veiklos, tačiau paradoksalu tai, kad ne kiekvienam užtenka drąsos ir pasitikėjimo parduoti tai, ką sukūrė, ir galų gale, iš to pragyventi.
Pirmą kartą pabandžius, dažnas nusivilia ir nuleidžia rankas, nes per pirmuosius mėnesius atrodo, kad niekas nesidomi jų kūriniais. Perskaitę šią knygą, suprasite, kad problema slypi ne jumyse, o aiškaus plano neturėjime. Neturint aiškaus atsakymo į klausimą, kam ir kodėl vystote savo veiklą, pasiekti norimus rezultatus tampa sudėtinga.
Knygos autorė Valerija Fic-Brasė tvirtai tiki, kad verslumo galima išmokti. „Pardavimai – ne raketų mokslas. Tai gali padaryti kiekvienas, teisingai susidėliojęs strategiją ir nuosekliai siekdamas savo tikslo“, – teigia ji. Savo teiginius autorė patvirtina sėkmingų savo mokinių, sukūrusių ne vieną prekės ženklą, pavyzdžiais.
Knygoje pateikiamos realios situacijos ir patarimai, kaip:
Planuoti savo strategiją.
Identifikuoti veiklos unikalumą.
Atlikti konkurentų analizę.
Įveikti baimes.
Planuoti savo laiką.
Kurti darnų santykį su klientais, kurie trokštų įsigyti jūsų prekę ar paslaugą.
Knyga „Verslumas kūryboje“ ne tik padės iš esmės pakeisti savo karjerą ir pagaliau uždirbti iš kūrybos, bet ir paprastai bei aiškiai atsakys į klausimus:
Kaip teisingai formuluoti veiklos tikslą ir kryptingai jo siekti?
Kaip identifikuoti savo veiklos unikalumą, kuris trauktų klientus?
Kokie įrankiai padeda planuoti savo laiką, kad viską suspėtum?
Kaip teisingai atlikti konkurentų analizę ir tapti pranašesniu už juos?
Kaip apskaičiuoti savo prekės kainą?
Kaip įveikti baimę pradėti?
Kur slypi pagrindinė didelių pardavimų paslaptis ir kaip to pasiekti?
Apgailestaujame, tačiau prekės rezervacija nesėkminga. Jūsų pasirinktame knygyne šios prekės nebeturime.
Prašome patikrinti likutį kituose knygynuose arba užsisakyti internetu ir pasirinkti patogiausią pristatymo būdą. Galima rinktis atsiėmimą knygyne arba į artimiausią paštomatą.
Ačiū už rezervaciją!
Prekė bus paruošta už:
30:00
min.
Prekių atvykite atsiimti tik kai gausite patvirtinimą SMS ar el. paštu. Jūsų rezervacija galios iki
Knygos.lt knygynas
Nuostabiosios knygyno fėjos jau ieško jūsų prekės, o kai tik ras - gausite pranešimą el. paštu ir SMS! 🧚
Daugelis kūrėjų susiduria su iššūkiais: kaip realizuoti savo kūrybą? Ką daryti, kad ji neštų pelną? Visi svajojame užsidirbti iš mylimos veiklos, tačiau paradoksalu tai, kad ne kiekvienam užtenka drąsos ir pasitikėjimo parduoti tai, ką sukūrė, ir galų gale, iš to pragyventi.
Pirmą kartą pabandžius, dažnas nusivilia ir nuleidžia rankas, nes per pirmuosius mėnesius atrodo, kad niekas nesidomi jų kūriniais. Perskaitę šią knygą, suprasite, kad problema slypi ne jumyse, o aiškaus plano neturėjime. Neturint aiškaus atsakymo į klausimą, kam ir kodėl vystote savo veiklą, pasiekti norimus rezultatus tampa sudėtinga.
Knygos autorė Valerija Fic-Brasė tvirtai tiki, kad verslumo galima išmokti. „Pardavimai – ne raketų mokslas. Tai gali padaryti kiekvienas, teisingai susidėliojęs strategiją ir nuosekliai siekdamas savo tikslo“, – teigia ji. Savo teiginius autorė patvirtina sėkmingų savo mokinių, sukūrusių ne vieną prekės ženklą, pavyzdžiais.
Knygoje pateikiamos realios situacijos ir patarimai, kaip:
Planuoti savo strategiją.
Identifikuoti veiklos unikalumą.
Atlikti konkurentų analizę.
Įveikti baimes.
Planuoti savo laiką.
Kurti darnų santykį su klientais, kurie trokštų įsigyti jūsų prekę ar paslaugą.
Knyga „Verslumas kūryboje“ ne tik padės iš esmės pakeisti savo karjerą ir pagaliau uždirbti iš kūrybos, bet ir paprastai bei aiškiai atsakys į klausimus:
Kaip teisingai formuluoti veiklos tikslą ir kryptingai jo siekti?
Kaip identifikuoti savo veiklos unikalumą, kuris trauktų klientus?
Kokie įrankiai padeda planuoti savo laiką, kad viską suspėtum?
Kaip teisingai atlikti konkurentų analizę ir tapti pranašesniu už juos?
Kaip apskaičiuoti savo prekės kainą?
Kaip įveikti baimę pradėti?
Kur slypi pagrindinė didelių pardavimų paslaptis ir kaip to pasiekti?
Atsiliepimai
Evelina
2025-05-13
NUOSTABI knyga ir jos autorė. Visada trūko knygų apie verslumą būtent kūryboje. Kiekvienas kūrėjas turėtų žinoti tai, kas parašyta joje! O kyngos stilistika mane sužavėjo. Šitaip išdestyta informacija lengviau skaitoma ir įsimenama
Dalia
2025-05-12
Labai rekomenduoju. Ačiū autorei už puikią motyvuojančią, aiškiai išdėstytą knygą.
Danguole
2025-05-12
Nuostabi kūreja, įtaigiai parašyta knyga. Rekomenduoju
Tai knyga, kurią parduoda privatus žmogus. Kai apmokėsite užsakymą, jį per 7 d. išsiųs knygos pardavėjas . Jei to pardavėjas nepadarys laiku, pinigai jums bus grąžinti automatiškai.
Šios knygos būklė nėra įvertinta knygos.lt ekspertų, todėl visa atsakomybė už nurodytą knygos kokybę priklauso pardavėjui.
Atsiliepimai
NUOSTABI knyga ir jos autorė. Visada trūko knygų apie verslumą būtent kūryboje. Kiekvienas kūrėjas turėtų žinoti tai, kas parašyta joje! O kyngos stilistika mane sužavėjo. Šitaip išdestyta informacija lengviau skaitoma ir įsimenama
Labai rekomenduoju. Ačiū autorei už puikią motyvuojančią, aiškiai išdėstytą knygą.
Nuostabi kūreja, įtaigiai parašyta knyga. Rekomenduoju